Architektura i nowoczesne budownictwo – AD College Guide: University of Tennessee Knoxville

Art + Architektura Budynek, szkoła UTK Architektura idealnie łączy praktyczne, intelektualne i teoretyczne umiejętności, które koncentrują się na produkcji fizycznych projektów. Kluczem jest znalezienie programów, które są w stanie zapewnić rozsądny przekrój dyscyplin w celu rozwinięcia umiejętności krytycznych i praktycznych. Odbywa się to albo w ramach samego programu projektowego, albo poprzez zapewnienie dostępu do innych uczelni i kampusów szkolnych. University of Tennessee Knoxville jest właśnie taką szkołą. To College of Architecture + Design lub CoAD ma trzy odrębne programy, które obejmują Szkołę Architektury, Program Architektury Wnętrz i Program Architektury Krajobrazu. Oczywiście, program ten oferuje studentom szeroki zakres zajęć projektowych, który jest uzupełniony przez dostęp do kursów w UTK. S kolegiów nauk rolniczych i zasobów naturalnych, inżynierii i sztuki i nauki. Przeczytaj nasz profil CoAD po przerwie Living Light: UTK dom zasilany energią słoneczną Dobry projekt jest zakorzeniony w szerokiej ekspozycji, a w tym celu CoAD oferuje także wiele możliwości studiowania za granicą. Tylko w ubiegłym roku studenci mieli możliwość studiowania w Krakowie, Polsce, na Uniwersytecie Bauhaus w Weimarze w Niemczech oraz w Letnim Instytucie Architektury w Finlandii. Innymi słowy, zasoby akademickie w CoAD są przygotowane, aby oferować studentom wszechstronną edukację. Każdy student, niezależnie od tego, czy jest studentem czy absolwentem, jest ustawiony na ścieżce. w ramach programu architektonicznego: Urban Design, Zrównoważony Design, Conservation & Stewardship lub High Performance Buildings. Stanowią one podstawę, na której zbudowano ogólne szkolenie w zakresie architektury. Ta specjalizacja sprawia, że umiejętności każdej osoby są jeszcze bardziej elastyczne. Wszyscy absolwenci mają doradcę na wydziale, który na początku nawiązuje relację mentorską i kieruje komitetem magisterskim, niezbędnym do przeprowadzenia prac dyplomowych i promowania kandydatur. Polityka kultury studyjnej Kolejnym wartym odnotowania aspektem jest polityka kulturalna Studia CoAD. Warto to długo cytować, ponieważ rozwiewa to pewien niepokój, jaki mogą mieć potencjalni studenci, jeśli chodzi o karowe studia, o których być może słyszeli: Jeśli nie pracujesz przez 80 godzin, nie pracujesz wystarczająco! . Niestety, jest to prawdziwy cytat. Podejście CoAD jest inne:. Studenci, którzy są wyczerpani, cierpią z powodu złego odżywiania, nadużywania substancji, braku snu, niewystarczającej aktywności fizycznej lub rzadko kontaktują się z rodziną i przyjaciółmi, nie mogą w pełni uczestniczyć w zdrowym środowisku akademickim i wnosić do niego wkładu. Obowiązkiem instruktora jest zapewnienie stosunkowo równomiernego nakładu pracy przez cały semestr. Równowaga jest ważnym elementem sukcesu studenta, a program w CoAD ceni to. Net Zero House Chociaż są to pozytywne aspekty programu CoAD, szczególnie wyróżnia się jeden element. Jest to program pomocowy o nazwie UPSIDE lub Program miejski w edukacji zrównoważonego projektowania. Pracownia wolontariuszy prowadzona przez profesora Davida Foxa zaczęła się od założenia podstawowych praw człowieka: Długa historia naszego zawodu jest niewidzialna . mieszkańcom śródmieścia, w wyniku czego projekt jest siłą obcą. Wiele osób w tych społecznościach postrzega architekturę jako problem w systemie. narzuca zestaw warunków i mają niewielką kontrolę. Następnie skręcają – odnowienie miejskie. w precla sugerującego miejskie usuwanie . Pruitt-Igoo, Cabrini Green i wiele innych przykładów wzmacnia tę percepcję. UPSIDE omawia te precedensy w formacie seminarium, który jest częścią studia projektowego. Studia projektowe nie muszą iść na Haiti lub Dziewiąty Ward, aby znaleźć trudne warunki. Mimo że nasze problemy społeczne są trudne, często występują w pobliżu większości kampusów w Stanach Zjednoczonych. Aby ingerować i złagodzić te problemy społeczne i ekonomiczne, UPSIDE zastosowało kompleksowe podejście do edukacji, które służy nie tylko uczniom architektury, ale także uczniowie szkół średnich, którzy mieszkają w dzielnicach znajdujących się w niekorzystnej sytuacji. Rezultatem są budynki, które przynoszą korzyści całej społeczności. Jak wyjaśnia profesor Fox: Program nauczania nie zaczyna się od podstawowego projektu lub studiów graficznych, ale koncentruje się na budynku. Ważne jest, aby licealiści mieli kawałek architektury jako produkt. Opieramy się na SketchUp, ale staramy się także rozwijać ich umiejętności rysowania odręcznego i umiejętności prezentacji słownej, podkreślając przede wszystkim, że stają się pewnymi projektantami. Innym ważnym celem jest podkreślenie i nauczenie, że architektura jest środkiem umocnienia. Ważne jest, aby wszyscy ludzie, szczególnie na poziomie szkoły średniej, rozumieli, że mają zdolność kontrolowania i zmiany swojego najbliższego otoczenia. Miejska segregacja i ubóstwo istnieją ze względu na wiele konkretnych, złożonych przyczyn z 400-letnią przeszłością. Często zaskakuje białych, wyższych studentów klasy średniej, że ludzie w tych miejskich społecznościach nie żyją tam z wyboru. Są uwięzieni przez siedzenie
[hasła pokrewne: gabloty aluminiowe, drzwi przesuwane, drzwi i okna ]

Dodaj komentarz